Настаняване и престой

От всички гости, които желаят да отседнат или вече са отседнали в хотела се изисква да спазва настоящата политика и съответните условия за ползване на услуги, както следва:

I. ПОМЕЩЕНИЯ ЗА НАСТАНЯВАНЕ

1. ВИДОВЕ ПОМЕЩЕНИЯ
В хотела има следните типове помещения:

  • Двойна стая
  • Двойна стая Delux
  • Тройна стая
  • Единична стая

2. КАПАЦИТЕТ НА ПОМЕЩЕНИЯТА ЗА НАСТАНЯВАНЕ

  • Двойна стая - 2 гости
  • Двойна стая Delux - 2 гости
  • Тройна стая - 3 гости
  • Единична стая - 1 гост

Гостите следва да имат предвид, че хотела си запазва правото да откаже достъпа на повече гости и надвишаване на максималния капацитет, позволен за съответния тип помещения.

3. ПОЛИТИКА ПО НАСТАНЯВАНЕ НА ДЕЦА

  • Деца на възраст до 3 години могат да отседнат безплатно

Разполагаме с детски кошари, които се поставят при поискване и/или наличност При определяне на цената за възраст на детето се счита неговата възраст на датата на напускане.

4. УДОБСТВА КЪМ АПАРТАМЕНТИТЕ
Всички гости на хотела могат напълно безплатно да използват следните екстри след поискване:

  • Ютия
  • Дъска за гладене
  • Детска кошара
  • Електрическа кана

IV. НАСТАНЯВАНЕ

1. ОСНОВНИ ЧАСОВЕ
Настаняването в хотела е от 14:00 ч., освобождаванията на стаите трябва да се извършват до 12:00 ч. Късно освобождаване е възможно всеки ден в зависимост от заетостта срещу 50% от стойността на последната нощувка и се осъществява до 17.00 ч. Хотела запазва правото да потвърди възможностите за късно освобождаване до 24 часа преди това.

2. ДОСТЪП ДО ПОМЕЩЕНИЯ ЗА НАСТАНЯВАНЕ

При настаняване всеки гост получава ключ за стаята. Гостите следва да върнат ключовете при напускане на хотела, като има право да се начисли глоба за изгубен и / или непредаден ключ в размер на 100 лв.

3. КАМЕРИЕРСКИ УСЛУГИ

Почистването на стаи с вече настанени гости е ежедневно, а смяната на бельо на всеки 3 дни от престоя.

II. ПРЕСТОЙ НА ГОСТИТЕ

1. ПОВЕДЕНИЕ
Очакваме всички гости да се държат по приятен и културен начин. Скачания, ругатни и непристойно поведение са оскърбителни за гостите и могат да бъдат повод за преждевременно освобождаване на стаи и напускане без право на възстановяване на средства.  Хотелът имат политика на нулева толерантност, в случаите на арогантно поведение, спрямо лица в очевидно нетрезво състояние или неадекватно такова под въздействие на психотронни и наркотични вещества, при което унищожава или заплашва здравословното състояние на гостите, причинява или заплашва да доведе до нарушение на обществения ред; отказва или не е в състояние да плати консумирани храни, напитки или услуги.

Хотелът може да ограничи броя на лицата, които да заемат определена стая и си запазва правото да накаже гост или гости, които умишлено или по непредпазливост причиняват увреждане на обзавеждането. Ако тези щети се установят, след като гостът си е тръгнал, си запазваме правото да се свърже с госта и / или туроператора или други органи за по-нататъшна помощ. Не се правят изключения!

Хотелът си запазва правото да не толерира неприемливи нива на шум или поведение на гости. В случай на отказ да се съобразят с изискванията, си запазваме правото да прекрати престоя, без да носи отговорност за възстановяване или финансово обезщетение. Политиката на хотела е да не се дискриминира на основата на раса, цвят на кожата, националност, религия, пол, семейно положение, възраст, етнически произход или увреждане. От гостите и служителите се очаква да се придържат към тази политика.

2. ПРАВИЛА ЗА БЕЗОПАСТНОСТ
Във връзка с вашата безопасност моля съобразявайте се със следните общи правила:

  • Деца под 12 годишна възраст трябва да бъдат придружени от възрастен. Децата не трябва да бъдат оставяни без надзор.
  • Бягането и тичането по коридорите е абсолютно забранено, освен в екстремни ситуации.
  • Забранено е надвесването над парапетите по етажите както от деца, така и от възрастни.
  • Всички гости е препоръчително да се съобразят с правилата, указанията и устните препоръки на персонала.
  • Ръководството си запазва правото да проверява багажа на гостите с цел избягването на кражби на хавлии, халати, предоставени за ползване от страна на гостите и налични в техните стаи / апартаменти.

3. ПРИРОДНИ БЕДСТВИЯ

В случай на природно бедствие:

  • Запазете спокойствие и следвайте инструкциите на персонала. Не изпадайте в паника. Останете на място, където и да сте. Повечето наранявания се случват, когато хората, влизат или излизат от сградите;
  • В случай на земетресение се скрийте. Ако сте вътре, застанете под бюрото или масата, срещу вътрешна стена или под вътрешна врата. Стойте далеч от стъкла, прозорци и външни врати. Ако сте навън, останете далеч от сгради, тротоари и електрически кабели;
  • Използвайте стълбите. В случай на земетресение не се използват свещи, кибрит или открит пламък.

4. ОПЛАКВАНИЯ, ВЪЗСТАНОВЯВАНИЯ НА СРЕДСТВА И ЩЕТИ

  • Всеки коментар или жалба по отношение на престоя трябва да се направи при управителя на Хотела така, че въпросът да бъде решен веднага.
  • Хотела не носи и поема отговорност за госта по време на престоя му само в рамките на застраховката включена в цената на нощувката.
  • Хотела не носи отговорност за неизпълнение, в случай, че споменатият отказ се дължи на фактор, извън юрисдикцията на ръководството.

Гражданска отговорност: Хотелът не поема никаква отговорност за услуги, предоставени от трети страни на гостите.

III. ДРУГИ ПОЛИТИКИ

1. ХРАНИ И НАПИТКИ

Не се разрешава внасянето на храна и напитки в хотела.

2. АЛКОХОЛНИ НАПИТКИ

Прекомерната консумация на алкохол е причина за преждевременно освобождаване на апартамента и напускане, без право на възстановяване на средства.

3. ПОЛИТИКА ЗА ПУШЕНЕТО

В съответствие с българското законодателство, хотела спазва политика да не се пуши във всички вътрешни части, в това число: стаи за гости, обществени площи и коридори.

4. ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ

Домашни любимци не са разрешени в сградата, с изключение на животни, придружаващи гости със специални нужди.

При установено нарушение на IV - 4, гостът, който е бил с домешен любимец е длъжен да заплати глоба в размер на 200 лв.

5. ЕЗИК

Гостите, използващи ругатни или обиден език, символи и жестове ще да бъдат помолени да напуснат Хотела, без право на възстановяване на средствата.

6. ЦЕННОСТИ И ПАРИ

Хотелът не носи отговорност за каквито и да било ценности и пари, както в стаите, така и в общите помещения.

7. ИЗГУБЕНИ ВЕЩИ

Хотелът не носи отговорност за изгубени, повредени или откраднати лични вещи. При намерени вещи се задължаваме да се свържем с госта и да изпратим загубената вещ, за сметка на собственика. При незаявени и непотърсени вещи в рамките на 30 (тридесет) дни, ще бъдат изхвърлени.

 

ПОСЛЕДИЦИ ПРИ НАРУШЕНИЕ НА ПОЛИТИКАТА НА ХОТЕЛА

В случай на нарушаване на правилата и политиката, хотелът може да прибегне до прекъсване на престоя веднага, без да носи отговорност за възстановяване или обезщетение.