Резервации
Резервацията се счита за потвърдена, след като клиентът е получил писмено потвърждение по имейл, в което се уточнява и пълната сума по направената резервация. Всички промени или допълнения към направената резервация ще се считат за валидни при условие, че са уговорени и потвърдени чрез:
• кореспонденция в писмена форма, като всяка промяна на резервацията (дати на пристигане и заминаване, брой нощувки, брой клиенти, тип настаняване и т.н.) следва да получава писмено или телефонно потвърждение от страна на хотела; или
• онлайн резервационната система, през която е направена резервацията;
Специални изисквания
В случай, че клиентът има специфични изисквания, то те трябва да бъдат предварително приети от хотела и уговорени в писмена кореспонденция между страните.
Начин на плащане
Ако при направата на резервация клиентът не е потвърдил различни от описаните по-долу условия, то важат следните условия:
В срок от 3 (три) работни дни от датата на потвърждението, клиентът се задължава да извърши плащане в размер на обявената цена на заявените от него и потвърдени от страна на хотела туристически услуги по банков път, по предварително посочена банкова сметка, съгласно издадена проформа фактура..
Хотелът има право да определя и по-ранни крайни срокове за заплащане на цялата цена, както и условия за промени и анулации по резервацията, например обуславящи намаления на цената, или свързани с други промоционални условия.
Плащания се извършват и на място, в хотела, при настаняване: както касови - в брой, така и безкасови с ПОС терминал. При изрично желание на клиента се издават и фактури.
Настаняване в хотела
Настаняването в хотела се извършва след 14:00.
Напускане на хотела
Услугите приключват в 12:00 в деня на напускане на хотела. Освобождаванията на стаите трябва да се извършват до 12:00 ч. Късно освобождаване е възможно всеки ден в зависимост от заетостта срещу 50% от стойността на последната нощувка и се осъществява до 17.00 ч. Хотелът запазва правото да потвърди възможностите за късно освобождаване до 24 часа преди това.
Неустойки
Клиентът може да се откаже от услугите без да дължи неустойки в срок не по-късно от 30 (тридесет) дни преди датата на пристигането в хотела или според политиката за анулация, която клиентът е избрал при направа на резервацията си. При отказ на клиента от резервация след настаняване, клиентът дължи 100% (сто процента) от общата стойност на услугите.
В случай на причинени от страна на клиента материални щети при ползване на услугите той дължи заплащане по цени на дребно в страната на пребиваването си.